Navigatie



 

Webvoordelig.nl houdt zich - vanzelfsprekend - aan de wettelijke voorwaarden. Zo staat er in de wet dat u veertien dagen bedenktijd krijgt als u een product op afstand koopt. U kunt het product dan thuis bekijken en bedenken of het product echt wel is wat u wilt hebben. Wilt u het product toch niet hebben? Dan kunt u uw geld terugkrijgen als u binnen de bedenktijd aangeeft dat u het product niet wilt hebben en vervolgens binnen veertien dagen het product terugstuurt. Deze bedenktijd heet ook wel zichttermijn. Alleen uw verzendkosten om het product terug te sturen worden niet vergoed, die blijven voor uw rekening. In onderling overleg kan van deze voorwaarden - in uw voordeel - worden afgeweken of kunnen aanvullende afspraken worden gemaakt. Deze afspraken dienen schriftelijk - bijvoorbeeld per e-mail - te worden vastgelegd.
 

Uitzonderingen herroepingsrecht:

  • Showroom/Demomodellen kunnen niet geretouneerd worden
  • Producten die we op speciaal verzoek voor jou hebben ingekocht
  • Oorbellen en Haaraccessoires i.v.m hygiene

Voorwaarden pakket retour sturen:

Je wilt een of meer artikelen terugsturen. Om het aankoopbedrag exclusief verzendkosten teruggestort te krijgen, vragen we je te voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het artikel is retour aangemeld op >>  info@webvoordelig.nl binnen de zichttermijn van 14 dagen.
  • Het artikel is compleet en in originele staat. Indien mogelijk stuur je het product terug in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het artikel is niet gebruikt of gedragen (passen mag natuurlijk wel).

Je geeft in de doos duidelijk aan wie de afzender is (door het bijvoegen van de retourbon) zodat wij kunnen achterhalen van wie de retourzending is.

  • Indien het product beschadigd aan ons teruggezonden wordt, kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen.

Retourformulier

 

Heb je onverhoopt een ander artikel ontvangen dan op de pakbon staat, neem dan direct contact op met webvoordelig via de contactpagina of Whatsapp. Wij zorgen dat het snel opgelost gaat worden.

 

Let op: als u denkt dat de verpakking zo erg is beschadigd dat ook de inhoud beschadigd kan zijn, moet u de postbode daarvan aantekening laten maken en het pakket weigeren in ontvangst te nemen. Alternatief kan zijn het pakket in bijzijn van de postbode open te maken. In verband met de bewijslast het pakket ieder geval niet zonder meer accepteren!

 

Tot slot, Webvoordelig heeft liever geen klachten, maar als er klachten zijn, dan moeten die worden opgelost. Als u niet tevreden bent, laat het even weten dan wordt getracht tot een oplossing te komen.

© 2018 - 2019 Web-Voordelig | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel